Årsresumé April - Maj

April
I april började min praktik vilket resulterade i lite härligt konserter i Göteborg. Jag fick hänga med och hjälpa Siphon Fuel på deras releaseparty och det var riktigt kul. Jag och Nicolina tog även tåget till Kristianstad för att kolla på The Scams. Men det bästa är nog att Tyrolen öppnade igen och jag fick gå på deras loppis. Jag umgicks även med familjen en del och shoppade en massa roligt second hand denna månaden.
 
Maj
Maj var nog den bästa månaden i år för då fick jag äntligen träffa Meat Loaf och Paul Crook. Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att Paul Crook kom för att ge mig en kram efter att jag skickat ett mail till honom. Jag fick även en trevlig kväll i Köpenhamn med min familj för att se Max Raabe. Jag firade min födelsedag med familjen och hängde lite på Tyrolen denna månaden med. Jag köpte min tredje moped och hade en riktigt rolig 70-tals fest med jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0