Ny mobil.

Det var hur nära som helst att jag beställde en Iphone 4s igår men sen började det krångla så jag avbröt köpet. Jag tror det var universum som sa att jag inte skulle ha en Iphone. Jag är en person som tröttnar på mobiler snabbt så brukar alltid köpa en billig och byta ofta istället. Jag tycker inte riktigt om designen på Iphone, den är för liten och kantig. Så nu har jag varit inne i stan och beställt en Samsung Galaxy s3 istället. Det är större skärm, fina runda kanter och den är billigare. Så nu har jag råd med en ny Dreamweaver väska från Spell and the gypsy med. Så imorgon ska jag hämta ut mobilen och nu ska jag leta efter något snyggt skal till den. Jag känner att har jag en mobil som jag kan byta skal på så kommer jag nog inte tröttna så lätt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0