Man slutar aldrig förvånas över vad folk hittar på.

Det blev inget Malmö idag för varken jag eller Nicolina kände att vi orkade med det. Så istället åkte jag ut till pappa för att umgås med min bror och hans familj som jag inte träffat sen deras bröllop. När man är ute hos pappa så måste man köra lite moped. Så jag tar ut pappas moped och försöker kicka igång den men den vill inte alls. Den är vanligtvis väldigt lättstartad så något stämde inte. Så jag kollade ifall någon hade pillat på bensinkranen så den var stängd för vi har alltid den öppen för annars läcker den. Då ser jag att bensinslangen inte sitter fast och man kan ju ha råkat stöta emot den så den lossat. Men eftersom bensinkranen alltid är öppen så borde det ha runnit rätt ut och varit på marken där den stod men det var helt torrt där. Så jag gick för att kolla min moped som vi fyllde på med bensin sist jag var här och den var helt tom den med. Så någon jävel har varit och tömt båda våra mopeder på bensin. Jag har ingen aning om varför någon orkar med att göra det, men uppenbarligen så behövde väl någon vår smutsiga bensin till något. Det blev iallafall en liten runda med mopeden efter att vi fixat till bensinslangen igen. Jävla människor det finns. Stryk borde de ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0