Jag har fått paket.

Mitt paket med Airbournes alla skivor kom igår så nu är det Airbourne på högsta volym här hemma. Jag fick ett mail om att mina bonuspoäng på Sweden rock shop höll på att gå ut så jag passade på att köpa skivorna då. Så jag fick boxen med den senaste skivan och en t-shirt helt gratis. Sen köpte jag de tidigare skivorna när jag ändå höll på. Nu kanske det blir lite shopping från H&M för jag fick ett kort med 10% rabatt hem i brevlådan. Det finns så jävla mycket snyggt i vinterkatalogen och har velat beställa ett tag nu så lika bra att passa på nu. Tur att jag stod emot och inte beställde i förrgår när jag hade tråkigt framför datorn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0