Dagens komplimang!

Gårdagens after work var kul som fan. Jag har fan inte skrattat så mycket på länge. Vi var fyra tappra själar som drog vidare på efterfest sen och den var nog ännu roligare. Ska fixa med alla bilder snart men först dagens komplimang från festligheterna igår.
 
A: Jamie när jag ser dig blir jag lika glad som när jag ser en köttbulle på en smörgåstårta!
 
A: Jamie du är lika vacker som en köttbulletallrik på IKEA. Och ingen liten 16 köttbulletallrik utan en med 30!
 
A: Jamie när jag ser dig tänker jag på bacon med majonnäs. Extra majonnäs!
 
Ja vad ska man säga? Tänk om alla fick så fina komplimanger. 
 

Kommentarer
Postat av: mr A

Det är så man smälter av dom vackra komplimangerna!

2013-08-09 @ 11:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0