Varför ska allt bra vara så långt?

Vi ska läsa en vetenskaplig artikel som är om något relaterat till vårat uppsatsämne till på torsdag. Men det har inte skrivits så mycket om groupies utan de nämns bara här och där när det pratas om cockrock ( ja det finns något som heter cockrock, gissa vilken genre det är?). Men nu har jag hittat en artikel om Led Zeppelin och hur en kvinna ser på njutning och makt i deras musik. Den verkar vara riktigt intressant men så ska den självklart vara 56 sidor lång. En av mina klasskompisar frågade hur lång en vetenskaplig artikel är och vår lärare svarade runt 10 sidor. Men jag vill läsa denna så förhoppningsvis så är antalet sidor skitsamma och min handledare godkänner den som en bra artikel för mig att läsa. 
Jag fick intervjusvaren från Lexa Vonn igår och läste igenom den på bussen hem. Det är fan skrämmande hur mycket jag känner igen mig i det hon skriver. Vi tänker nästan likadant och hon jag fick fan gåshud av hennes svar ibland. Hon är riktigt grym på att sätta ord på tankar så man förstår utan att det blir luddigt. Det är så självklart för mig det hon skriver men det är inte det för andra så därför är det viktigt att jag gör denna uppsatsen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0