Motivationen infinner sig inte riktigt idag.

Jag har varit inne i stan och handlat med pappa idag så har inte hunnit med så mycket mer. Men jag borde plugga och ha mig men motivationen är inte riktigt där. Vi ska iallafall redovisa en C-uppsats som vi läst imorgon och jag har läst den 2 gånger så det ska nog gå bra. Jag ska sätta mig med analysschemat och skriva ner lite stödord sen så blir det nog bra till imorgon. Men annars vill jag mest bara ha fredag för då är det releaseparty för Bullets nya skiva Full Pull. Jag har redan hört två låtar från den och ett bonus spår och det låter helt fantastiskt så jag längtar som fan efter att få lyssna på hela nu. Sen ska vi inte tala om hur mycket jag har längtat efter att få se dem live igen. Det kommer bli helt jävla underbart på fredag och jag längtar fan snart ihjäl mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0