Känns inte som om jag gjort något vettigt idag alls.

Det gick inte att koncentrera sig i morse när jag visste att väskan skulle komma och jag bara gick och väntade på att sms:et. Varför ska allt hämtas ut och inte bara komma hem i brevlådan? Jag fick ju tag på min väska rätt snabbt och lätt iallafall men mitt pluggande blev lite lidande. Då har jag ändå läst igenom nästan hela c-uppsatsen som ska vara läst till på torsdag och jag har kollat intervjuer på youtube. Saken är ju den att jag ska skriva om groupies och hur deras roll har ändrats när samhället har ändrats, typ något sånt. Detaljerna är lite luddiga än så länge och jag har ingen klar frågeställning. Men jag letar material och har idag skickat ett meddelande till Pamela des Barres som är en av de mest kända groupiesarna som finns. Sen får jag se hur jag ska fortsätta när hon väl har svarat. Det är mycket att göra och tänka på när en c-uppsats ska skrivas och har någon några tips eller känner någon groupie som kan tänka sig att bli intervjuad så är det bara att skriva en kommentar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0