Ikväll blir det Bullet konsert!

Jag är nervös och pirrig som fan över konserten ikväll. Jag sitter just nu med Full Pull på repeat på Spotify då jag inte får mina skivor förrän ikväll. Skivan är bra, så jävla bra och jag kan tänka mig att låtarna är grymma live. Jag kommer sticka in till mammas lägenhet ikväll och fixa mig där innan jag tar Screamerbussen till Växjö. Men jag har en jävla massa att fixa här hemma innan dess. Men nu har jag iallafall duschat och tvättat håret så det är gjort. Jag ska snart börja fixa med mina naglar så de är snygga och rockiga inför ikväll. Sen ska jag även försöka klämma in lite pluggande då det måste göras varje dag för att hålla rutinerna uppe. Åhh kan det inte bli kväll och dags för konsert nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0