Extrajobb!!!

Sitter på jobbet nu och ska kasta i mig lite fika efter att ha skurat hela köket. Chefen ringde precis och gav mig två till dagar att jobba nästa vecka så blev glad som fan. Jag har hittat ett objektiv som jag vill ha till min systemkamera men det är ju dyrt som fan. Då jag kommer åka på en massa konserter och annat kul i höst har jag inga pengar över till att spara till objektivet. Men nu kommer jag få in lite extra vilket betyder att jag snart kan köpa det så länge jag inte shoppar upp pengarna i förväg vilket jag brukar göra. Jag är just nu en shopaholic med köpstopp vilket är jobbigt som fan. Men shoppar jag kan jag inte se Bullet och då kommer jag må ännu sämre. Någon mer därute som har mitt problem att man måste välja mellan allt roligt för annars får man svälta?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0