Åhh nu är jag glad.

Man blir så glad när man vaknar på morgonen och märker att en av vår tids mest kända groupies har skickat tillbaka intervjusvaren till mig. Sen blir man överlycklig när man märker att hon har svarat utförligt på varenda fråga och verkligen lagt ner tid på att svara på min intervju. Så en intervju till uppsatsen klar och det känns skönt som fan. Jag ska som sagt till skolan idag för att ha det första uppsatsseminariumet tillsammans med klassen. Vi ska diskutera våra uppsatser och komma med kritik och tips på hur vi ska gå vidare i vårt skrivande. Sen ska jag bosätta mig på bibblan och skriva ut intervjun, leta böcker och artiklar innan jag ska åka hem igen. Jag måste in till stan idag och hämta ut mitt paket till maskeraden och mina foton som inte hade kommit igår. Jag är nyfiken som fan på fotona nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0