Pluggar.

Jag blev självklart väckt i morse av hantverkarna men nu ska det nog vara lugnt. Sen om han som ska måla fönstren kunde dyka upp och göra sitt jobb med hade det varit perfekt. Men dagen har bestått av plugg och jag har snart fixat mina groupie-intervjuer. Sen ska jag bara hitta lite vetenskapliga böcker som visar på hur det såg ut för kvinnor under de olika tidsperioderna jag valt med. Så det kommer bli helt perfekt detta. Tyvärr så blir det inget Stockholm och Bullet idag då tågbiljetterna blev alldeles för dyra till sist och jag är fattig student. Men detta är min enda lediga helg på länge så det är rätt skönt att vara hemma med. Men visst så hade det varit skitkul att se Bullet och få träffa Amie igen. Men man kan inte alltid få som man vill har jag märkt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0