Pluggar

Det blir att plugga en massa idag då jag ska jobba extra imorgon. Men jag har egentligen ingen motivation alls till det. Men jag läser lite iallafall för att få något gjort. Vi ska ha lämnat in en text till uppsatsseminarium 3 på måndag om metodval. Saken är den att vi har diskuterat metoder och metodval alla gångerna nu och jag känner att vi inte kommer någonstans alls. Vi stå bara och trampar på samma ställe och tjatar om metoder hit och dit. Ja jag har gjort intervjuer och ska ta resten av min empiri från litteratur. Vad mer finns det att säga om det? Jag blir faktiskt lite trött på det då det inte känns som om vi lär oss något nytt och det finns en jävla massa annat som är mer viktigt att kunna enligt mig. Jag har en massa frågetecken om de olika delarna av en uppsats men inte fan går vi igenom det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0