På lördag blir det konsert igen.

Jag längtar som fan till att få åka ner till Helsingborg och gå på The Tivoli igen. Det kommer bli grymt och bandet jag ska se är självklart Bullet. Sen kommer även Electric boys spela men jag är inte så insatt i dem så vet inte om det är något att ha eller inte. Så nu sitter jag och väntar på sammetsklänningen jag beställde för att se om jag kan ha den på konserten. Den borde komma imorgon om ingen har gjort fel någonstans och med posten kan man aldrig riktigt veta. Men först är det en massa plugg och jobb som gäller. Ska jobba extra imorgon vilket är bra för det ger lite mera lön som jag kan spendera på skit sen.
 

Kommentarer
Postat av: frida

Jag kanske också ska till the Tivoli på lördag. Fasst inte konserten... =) Haloween firande =)

2012-10-30 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0