Monark Trapper

Fan vi drog ut alla motorcyklar och mopeder vi kunde hitta här hemma hos pappa och nu står de på gårdsplanen och glänser i solen. Jag har varit ute och kört lite med mopeden och det var kul som fan då det var ett bra tag sen jag körde med den. Sen har jag även varit duktig och pluggat lite ute i solen så nu är jag helt bränd på axlarna. Så jag springer omkring med en av pappas förstora jeansshortor nu då jag bara har skinnjacka med mig. Men inte fan kunde jag få någon färg på benen utan de är helt vita som vanligt. Men inte lika vita som mopeden iallafall.

Kommentarer
Postat av: enita

ASnice bild!:D

2012-05-03 @ 10:18:30
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0