Jag tror fan det hjälpte.

Min dator har inte dött en enda gång sen jag fick tillbaka den och då har jag inte ens min fläkt igång. Så det hjälpte nog att rensa den från damm. Så jag har kunnat plugga en del idag iallafall men nu sitter jag här hungrig och med allergi i ena ögat och tar en paus. Kommer ta ett tag innan maten blir klar men behöver en paus från pluggandet nu så får bli att bara ta det lite lugnt. Lite jobbigt att läsa med ett svullet och rött öga med, men det har slutat klia nu iallafall.

Kommentarer
Postat av: enita

svar: oh nice! men då ska jag testa, ska leta efter någon supersnygg i helgen :D oooh sen jävlar ska jag bli beroende av att pyssla snnygga skålar.

2012-05-31 @ 07:09:48
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0