Jag ska verkligen inte ha platt hår.

Nu är jag hemma igen men med 1,5cm kortare hår. Japp det gör ont i hjärtat men jag tröstshoppade en leopardmönstrad klänning på lindex för 25kr så jag är inte helt förstörd. En sak som gör mer ont är att kicken på min älskade Honda Shadow moped håller på att gå sönder. Jag har världens sämsta batteri så jag måste kicka igång den på morgonen. Så nu får jag köpa ett nytt batteri så jag kan starta den med knappen istället. Sen får pappa skruva sönder och försöka fixa kicken senare när jag är ledig och inte behöver köra med den. Men jag vet inte när vi kan köpa ett batteri så jag får vara försiktig som fan nu när jag ska köra. Det är inte precis som att jag har råd med ett nytt batteri just nu heller men jag måste fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0