Hur tänker människor egentligen?

Jag märkte igår kväll att jag inte hade något vatten i lägenheten. Vi brukar ha problem med att elen till vattenpumpen slutar att fungera. Men så i vintras så tröttnade de på att det alltid var problem så de fixade och grävde ner ledningen och hade sig så det skulle bli lite bättre och säkrare. Tror ni inte att bonden lyckades köra över ledningen med plogen igår kväll så den gick av. Jag blir galen! För vilken jävla idiot lägger en elledning så nära ytan att man kan komma åt den med en plog? Jag hade ju fan kunnat komma åt den med en spade då. De fixade det sent igår iallafall så jag hade vatten i morse. Så det var bara att stiga upp tidigare och duscha idag istället.
Jag är inte så här glad egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0