PX600

Jag fick äntligen tillbaka pengarna för skorna jag köpte men var tvungen att skicka tillbaka för en evighet sen. Det hade uppenbarligen blivit något fel på den första återbetalningen så de fick göra om den. Så nu hade jag helt plötsligt pengar på kontot igen. Det betyder att jag kan beställa film till min nya kamera redan nu. Jag som hatar att vänta tycker ju detta är perfekt. Så en film med färg och en med svart/vit är på väg. Den svart/vita är även en specialutgåva med en liten bok från någon utställning och allt kommer i en snygg låda. Då korten behöver skyddas från ljus de första 4 minuterna så behöver jag en låda att lägga dem i så detta blir perfekt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0