Ont i magen.

Jag ogillar att vara kvinna ibland och idag är en sån dag. Så det blir ingen skola idag för jag har ont som fan. Jag blir helt matt i hela kroppen ibland och det känns som jag ska svimma. Så det är lika bra att stanna hemma och bädda ner mig i soffan. Vi ska redovisa vår filmanalys idag men vi har även tid till det på torsdag så jag får göra det då istället. Inte så kul att stå framför klassen om det känns som jag kan svimma när fan som helst. Men jag ska vara duktig och plugga idag iallafall. Jag har skrivit klart min essä förhoppningsvis, ska höra med gruppen imorgon om jag ska göra några ändringar. Sen så har jag en massa att läsa i rock kursen så ska spendera dagen med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0