Jag har sånt jävla flyt ibland.

Jag har ju som sagt kärat ner mig i en polaroidkamera på tradera och jag ska fan ha den. Tror ni inte att jag hittade en ny polaroidkamera när jag och Peter stannade till vid en loppis på vägen ut till pappa. Det är inte samma modell som finns på tradera men den var cool som fan. Det bästa är att jag bara behövde betala ynka 50kr för den. Denna heter Polaroid Impulse och är troligtvis från 1988. Allt verkar fungera som det ska, den reagerar när man sätter in kassetten och blixten funkar som den ska. Så jag får helt enkelt beställa hem lite film och testa den senare. Så snart är jag förhoppningsvis ägare till tre olika polaroidkameror. Lycklig Jamie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0