Imorgon blir det jobb.

Jag tar paus i pluggandet nu för att jobba lite extra istället. Jag har tagit ledigt på söndag så jag kan kolla på Screamer på lördag. Så tänkte hoppa in och jobba torsdag och fredag istället. Tjäna lite mer pengar och få lite distans till skolan nu. När måndagen kommer har jag nog fått nog av jobbet och längta efter skolan igen. Just nu längtar jag lite efter att stiga upp tidigt och ta mopeden till jobbet i den friska luften medan solen går upp. Det behövs ibland istället för att svettas på en cykel påväg till bussen vid middagstid. Kommer säkert svära över detta imorgon när jag måste stiga upp vid 5.30 men det kommer vara värt det tillsist det vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0