Hur hade jag tänkt att hinna detta?

Jag har ett litet arbete att skriva i rock kursen till på måndag men jag jobbar torsdag-lördag denna veckan. Så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna då jag inte läst all kurslitteratur än. Men ska försöka läsa så mycket som möjligt idag och jag läste ut en bok igår. Men usch jag hatar sånt här. Allt blir helt kaos i mitt liv så fort något krånglar och det har varit krångel som fan i de andra kurserna på grund av läraren. Så då tappar jag lusten till att plugga och allt går åt helvete. Det är iallafall en intressant kurs nu och då den är på distans är det ingen kass lärare som kan förstöra för mig. Man kanske bara skulle plugga på distans i framtiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0