Helvete vad kul det är med repertoaröversikter.

Men nu är jag klar med dokumentet som ska lämnas in på söndag. Men det är lite pilljobb då det är grupparbete och vi har valt att dela upp det vi ska renskriva. Alla gör ju på olika sätt så nu har jag tre helt olika stilar på avsnitten som ska in i dokumentet. Så har suttit hela morgonen och ändrat om och gjort det mer enhetligt som jag vill ha det. Jag tror jag är klar nu men ska läsa igenom det redigt sen så jag ser om jag missat något. Sen tänkte jag faktiskt ta premiärturen med min älskade Honda Shadow-moped sen. Om jag lyckas kicka igång den då vill säga. Men det ska nog gå bra då min Shadow är fantastisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0