Fullt upp.

Väckarklockan ringde tidigt idag för att jag skulle in och prata med chefen lite om jobb. Så nu har jag två extra dagar att jobba i nästa vecka vilket uppskattas. Sen var jag och hämtade ut paketet med den snygga Polaroidboken som jag beställde. Jag kan även ha råkat svänga förbi en klädaffär och investerat i ett par nya svarta shorts och två par solglasögon. Kan ha råkat göra det ja, men allt gick på under 300kr så det var ju ett fynd. Ja jag tog även mod till mig och rinde till lokaltidningen här för att höra om de behövde en reporter när det är livekonserter i Ljungby. Det hade varit så kul att få göra lite intervjuer och recensioner på konserter för en tidning. Jag tyckte kursen jag läste i att skriva om musik var skitkul och jag vill verkligen lära mig mer om det. Så jag får bara vänta och hoppas på att de hör av sig. Men nu blir det tea och att plugga rock 'n' roll i solskenet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0