Det var uppenbarligen inte nog med...

att läsa tre kurser samtidigt så nu blev det en fjärde. Jag har börjat med en kurs i att fota med systemkamera så jag kan lära mig hur min älskling fungerar. Då jag tycker det är väldigt kul att fotografera och då särskilt konserter så vill jag kunna använda min kamera fullt ut. Så nu jävlas ska det pluggas och fotograferas hela dagarna. Jag vet inte riktigt hur jag ska ha tid med allt då jag redan pluggar 125% och jobbar extra på helgerna. Men så länge jag pluggar och lär mig mer om mina intressent så är det bara roligt. Bara därför får ni lite mer bilder på Ralf i Mustasch från förra helgen, för att det är roligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0