De nya skorna?

Amanda sa något smart i skolan igår om att kamerorna hade blivit mina nya skor. För som ni vet älskar jag ju skor och äger över 50 par. Men nu har jag faktiskt tröttnat lite på att shoppa skor. Jag kommer alltid att älska dem men kanske inte att köpa dem. Utan nu som ni märkt har jag ju förälskat mig i Polaroidkameror istället och har köpt 3 stycken på 3 dagar. Så kanske att det har blivit mitt nya shoppingberoende? Jag skulle faktiskt inte bli förvånad om det står 50 stycken kameror runt om i hela lägenheten inom något år. Förhoppningsvis så får jag filmen till min nya kamera idag så jag kan testa den. Är så jävla nyfiken på hur de blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0