Olles onsdag på Tyrolen.

Det var riktigt härligt på Tyrolen igår då vädret var fint och det var mycket folk som kom dit. Tyra ville inte åka hem därifrån utan tänkte sova över i en av hängmattorna. Jag hade gärna gjort henne sällskap bara för att få stanna kvar ett tag till. Men jag fick träffa mina favoriter i Bullet vilket var kul som fan för det är ett tag sen jag fick krama på dem så jag var nöjd som fan. Sen vann jag även en skitsnygg Muskelrock-keps som fick skydda mina ögon från solen under kvällen. Men jag tog faktiskt de flesta bilderna med min analoga systemkamera så ni får vänta ett tag på de bilderna men självklart får ni några digitala med.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0