Jag har fått paket igen.

Det var mitt paket från Victorias secret som väntade på mig. Jag fick det 2,5 vecka innan det beräknades komma vilket är gött som fan. Då slapp jag vänta de veckorna också. Kläderna är skitsnygga och sköna som fan att ha på sig. Jag kommer fan aldrig ta av dem igen och BH:n jag köpte är skitbekväm med. Så jag hoppas jag får mina CSN pengar snart så jag kan köpa på mig lite mer BH:ar nu när de är på rea. Jag vågade inte köpa mer än en nu då jag inte visste hur de skulle sitta. Att köpa BH är inte det lättaste då vi har en tendens att vara skapta olika allihop.






Kommentarer
Postat av: enita

Svar: Det gör jag mer än gärna:D får hoppa upp någon bra konser snart isf tkr jag !



Ohh du har det bra som får hem massa snyggt jämt :D

2012-01-09 @ 17:15:48
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0