Jag har fått paket.

Mina snygga fotoposters på Bullet dök upp idag och de är verkligen skitsnygga. Kommer bli perfekt på min vägg ute i hallen. Jag ska bara köpa ramar till dem och fixa lite så blir det bra.

Annars så sitter jag och skummar igenom lagboken och de lagar som är viktiga till imorgon. Jag känner mig rätt säker på att jag hittar och vet var jag ska leta men jag är ju ändå nervös över att skriva tentan. Jag har ju ingen aning om vilka frågor som kommer så det går ju inte att vara helt förberedd.


Kommentarer
Postat av: enita

Svar : Tack gumman :D !

och vilkaaa poster's ,dom hade gärna fått vara på min vägg :P

2012-01-11 @ 20:11:02
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0