Polaroid.

Fick filmen till min polariodkamera idag och den funkade faktiskt. Bilderna blir inte perfekta men det är inte så konstigt med en kamera från början av 70-talet. Jag tror att framkallningsvätskan i kameran kan vara lite uttorkad då den har en tendens att bli det efter vad jag läst. Men korten kommer ut och man kan faktiskt se vad det är på korten om man vet vad man fotade. Men sen blir det partier på korten där det inte blir någonting utan bara guldigt. Men fan vad glad jag är över mitt kamerafynd från i helgen. Här har ni mina allra första riktiga polaroidfoton.


Ser ni mina Lita Spikes i mitten?


Kommentarer
Postat av: Thesse

Har du framkallat dom själv??

2012-02-12 @ 12:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0