Idag blir det konsert!

Jag är jättepirrig i hela kroppen som vanligt innan en konsert. Det kommer bli så kul ikväll och hela dagen då shopping med Nico i Helsingborg är perfekt syssla på en fredag. Jag märkte även att CSN har varit lite snälla och höjt studielånet vilket resulterade i nästan 200kr mer i månaden. Så nu jävla ska det shoppas. Nej men jag vill ha ett par nya svarta jeans så får se om jag lyckas att hitta något. Åhh jag längtar tills ikväll. Men jag lämnar datorn hemma så ni får snällt nöja er med bara detta inlägget idag. Sen uppdaterar jag igen imorgon kväll med en massa snygga bilder på banden som spelar. Ni får även två bilder som jag tog sist jag kollade på Mustasch i Helsingborg att titta på nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0