Fyndade som fan igår.

Jag och pappa var ju på auktion igår och självklart kunde jag inte hålla mig borta från att ropa in lite saker. Men shit vilka fynd jag gjorde! På auktioner har de ofta lådor som är fulla med en massa skit och sen en liten sak som man vill ha i dem. Så var det självklart denna gången med. Det mesta får man kasta sen då man inte har någon användning för det alls. Men då det är billigt att ropa in en låda så går man med vinst iallafall. Igår blev det tre lådor som jag ropade in. Den första lådan var fylld med pälsar och väskor, den andra fanns ett komplett Alfapet spel i och i den tredje en Polariodkamera från 70-talet i originalförpackningen och allt. Sånt jävla fynd då allt gick på 170kr och bara kamerna går för över 1000 spänn på ebay.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0