Jag känner mig stressad.

Det är lite jobbigt när jag måste vara med och fixa allt. Så nu måste pappa hämta upp mig bara för att vi ska kunna åka till Hamneda och köpa rökt lax till julbordet. Jag känner mig redan stressad som fan över att vi ska fira hemma hos mamma ikväll och sen ha uppesittarkväll hos pappa. Nu måste jag ut och flänga en massa innan det. Det blir inte bättre av att jag vet att jag har halsfluss och att om jag inte tar hand om mig kan ha feber och skitont imorgon. Det är en massa skit som dyker upp och jag skulle bara behöva vara hemma lite och ta hand om mig själv. Min hy är åt helvete och jag har hela tiden lite ont i huvudet. Så jag känner mig inte så jävla fin just nu och vill helst inte ut bland en massa folk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0