Har sovit i över 12 timmar.

Jag var nog lite trött efter helgen för jag har sovit i över 12 timmar och jag blev precis väckt av att pappa ringde. Men känner mig ändå inte utvilad då mitt huvud gör lite ont. Men det går väl över framåt dagen förhoppningsvis. Jag ska ta det rätt lugnt idag och bara skriva på uppsatsen. Det är inte mycket kvar nu och jag längtar lite tills jag får hålla den färdiga uppsatsen i händerna. Jag längtar även till morgondagen då jag troligtvis har ett Victoria's secret paket att hämta ut. Jag har fått en avi i brevlådan så troligtvis är det från dem. Tror inte de andra paketen jag väntar på har hunnit dyka upp än. Nä nu är det dags att dricka lite tea så jag piggnar till. Så jag lämnar er med en bild på mig och Linnea från julfesten i lördags.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0