Det blev en trevlig julafton.

Nu är jag hemma igen mätt på julmat och nöjd över julklapparna. Jag tror min familj är nöjda över sina med och särskilt de spontana som vi hittade i köksskåpen och slog in. De bästa presenterna är alltid begagnade. Jag är nöjd som fan över fjärrkontrollen jag fick till kameran. Nu blir fotandet av mig själv väldigt mycket enklare och bilderna blir snyggare. Det är svårt att få fokuset rätt när man använder självutlösaren men nu behöver jag inte tänka på sånt utan bara klicka på fjärrkontrollen lite snyggt medan jag posar. 
 
Jag har min nya snygga röda sammetsklänning idag. Den är skitsnygg men tyvärr lite för liten över brösten så var tvungen att be om hjälp för att stänga den. Det behövdes lite våld för att få igen skiten.

Kommentarer
Postat av: Enita

Vad fin du var, och snacka om snygg klänning ! :o vill haaa

2012-12-25 @ 18:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0