Årsresumé Maj - Augusti

Maj
Det blev vår och alla motorcyklar och mopeder togs fram från vinterförvaringen. Jag hängde på bakgårsbonanzan med Amie och Lisa från klassen och kollade på bra band. Jag köpte vara ett par skor.
 
 
Juni
Jag stack till Muskelrock i ungefär 5 timmar bara för att jag skulle få uppleva det detta året med. Hade min traditionssemester med pappa nere i Olofström för tredje året nu tror jag. Träffade Enita för första gången på Sweden rock festival. Köpte 2 Polaroidkameror och min första Lomography kamera vilket var en fisheye one. Hade sommarfest med jobbet och sjöng karaoke hela kvällen.
 
 
Juli
Hängde en jävla massa ute på Tyrolen då det var både Tyrolens blues och rockfest och deras 50-årsjubileum. Sen lyckades jag även klämma in några Olles onsdag med familjen. Jag köpte 2 par skor, 1 Polaroidkamera och skämde bort mig med en Louis Vuitton Keepall 45.
 

 
Augusti
Ljungbydagarna var och jag och min bror kollade på Tullamore lads. Köpte min älskade LP-spelare skitbilligt begagnat. Var på Klacksparken och kollade på bra band. Åkte till Helsingborg och hängde med mamma, moster och Nicolina. Fortsatte att spendera mina onsdagar på Tyrolen och Olles onsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0