Denna snygging är snart på väg hem till mig.

Jag blev lite kär i en kamera igår och efter att ha tänkt igenom det noga under natten klickade jag hem en helt annan idag. Jag älskar ju min Lomography med fisheye lins så tänkte jag skulle ha en med vanlig lins. Så det blev en Diana mini petite noire med en Diana F+ flashbar. Igår ville jag ha en Lomography Sprocket rocket men då den tar panorama bilder och hela vägen upp över hålen i filmen hade det blivit krångligt med framkallning. Så istället fick det bli en Diana mini som funkar med 35mm film och har en blixt som jag sen kan använda till alla mina kameror. Självklart blev det även en polaroidfilm som fick hänga med då jag har en kamera jag inte testat än. Åhh kan inte paketet komma nu?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0