Woohoo på lördag blir det konsert.

Äntligen är allt fixat för att jag och Nico ska kunna se Mustasch i Kalmar på lördag. Men usch vad allt har krånglat så vi bestämde oss faktiskt för att inte gå ett tag. Men så kom Henke våran hjälte och erbjöd sig att hämta oss i Kalmar mitt i natten och köra hem oss. Ja vi är bortskämda till max men att gå på konserter är vårat liv och det som får våra hjärtan att slå. Många människor tycker att det är helt knäppt att vi ska se samma band igen för tredje gången detta året men det är det som gör oss lyckliga. Henke håller nog med dessa människorna men han fattar att det faktiskt är viktigt för oss och är villig att hjälpa oss. Det är jag så jävla tacksam för, det finns inte många såna personer. De flesta rynkar faktiskt på pannan och skakar på huvudet bara man nämner att gå på en konsert igen.

Kommentarer
Postat av: enita

INDEED! synd fan att jag kunde inte åka med :O

2012-04-13 @ 09:52:55
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0