Musik

Var tvungen att lägga in all musik på min dator igen efter att min bror fixade till den. Har ju ett helt nytt iTunes som var tomt på musik. Så kände att det var lika bra att fixa det nu då min iPod töms på musik när den kopplas in i datorn om det är ett nytt program. Jag har erfarenhet av att det alltid ska krångla när det ska synkroniseras och sånt så lika bra att göra det när man vet att man har tid. Men idag gick det smidigt som fan och det blev lite ny musik för mig att lyssna på även. Jag hade en massa musik på mitt externa minne som jag hade glömt bort så det var kul att byta ut lite i iPoden. Men självklart kommer jag aldrig att ta bort mitt älskade Bullet och Meat Loaf från den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0