Posten.

Jag undrar lite vad posten håller på med då jag alltid ska få en massa andra människors brev i min postlåda. Visst om personen heter Jennie eller något som är liknande mitt namn. Men för någon vecka sen fick jag brev till någon Bodil, hur lyckas de med det? Inte ens adressen var liknande på något sätt. Jag börjar bli trött på att behöva ta hand om andras post och se till så den blir iväg skickad igen. Oftast så är det ju räkningar som man får och det är lite illa om de kommer bort. Vill ju inte att personer man inte känner ska få en påminnelse och avgift på det. Borde kanske börja skriva lite arga lappar till brevbäraren så de skärper sig och börjar göra sitt jobb lite bättre. Det är verkligen ofta det händer och det borde inte hända alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0