Paus.

Tog en paus i pluggandet för att förbereda lite inför imorgon. Imorgon ska jag ju åka ner till Malmö för att gå på bal. Så jag har en del att fixa med packningen och sånt. Men nu tog jag en sminkpaus. Jag har köpt en jätteglittrig svart ögonskugga som jag tänkte använda. Men var ju tvungen att testa hur det blir först, så man inte står där imorgon och ser ut som en glittrig panda i huvudet. Glittret syns inte så mycket på dessa bilderna men om jag ställer mig under en spotlight imorgon så syns det nog.


Kommentarer
Postat av: tony

söööööt

2011-09-16 @ 17:59:32
Postat av: Elk

fortfarande snygg som FAN =)

2011-09-24 @ 02:38:00
URL: http://inquisitiveelks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0