Det var riktigt kallt och mörkt i morse.

Men jag lyckades ta mig till jobbet utan att frysa ihjäl eller köra vilse. Så nu gäller det bara att överleva resten av dagen med. Det är ju bara 7,5 timmar kvar så det lär ju gå fort. Jag har inte kunnat sova på flera nätter nu för vattentrycket är riktigt lågt hemma hos mig. Eftersom jag bor högst upp så försvinner mitt vatten så fort någon under spolar vatten. Mina grannar har en tendens att spola vatten som galningar mitt i natten. Så fort de gör det börjar det bubbla i mina rör och jag måste stiga upp och spola vatten i duschen. Men i natt så klarade jag mig genom att helt enkelt spola lite vatten i handfatet hela natten. Min hyresvärd blir säkert inte glad över att jag spolar varmvatten en hel natt men jag måste ju fan få sova. Så kul kan man ha när man bor ute på landet i ett gammalt hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0