Kanske dags att börja använda almanackan?

Börjar bli lite att hålla reda på nu känner jag. Imorgon måste jag stiga upp tidigt för att rörmockaren ska komma. Sen blir det att sticka till skolan för ett seminarie. På fredag måste jag stiga upp tidigt och ta mig till jobbet för att lära mig koka gröten. Vi har inte gjort det innan så jag måste lära mig det innan jag ska jobba själv på lördag. Känns lite segt att behöva stiga upp tidigt på min lediga dag men jag får ju lön för de få timmarna jag kommer vara på jobbet. Så det blir ju lite extra pengar av det vilket är skönt. Sen på lördag är det som sagt jobb och sen blir det halloween fest på kvällen. Ser verkligen fram emot festen för det brukar alltid vara riktigt kul. Lite dumt att jag inte ha någon att gå med dock, men känner ju en del där så får väl gå dit själv. Men hade varit kul att fixa och sminka sin tillsammans med någon, det är ju halva nöjet med halloween. Ja ja idag blir det iallafall att plugga som en galning och kanske sticka in till stan och hämta ut lagboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0