Jag var inte riktigt beredd...

på att börja tidigt idag. Så det var riktigt segt att stiga upp och jag hade gärna sovit lite till. Jag nämnde ju förut att det var något fel på vattnet och att det lät en massa i mina rör. Vi hade en rörmockare här som bytte alla packningar i kranarna. Men det gjorde det bara värre. Så jag har blivit väckt tidigt varje morgon denna veckan och har varit väldigt sur över att inte fått sova ordentligt. Men igår var de och fixade något med min dusch och jag hörde hur min granne använde vattnet i morse utan att det lät i mina rör. Så förhoppningsvis är det fixat nu och jag får lugn och ro här när jag ska sova. Annars finns det en risk att min sömnbrist gör mig till en psychobitch. Det är ingen trevlig syn och man vill inte vara i närheten av mig när jag blir arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0