Jag har fått paket.

Jag beställde lite ear cuffs från jfr.se igår kväll och fick det i brevlådan idag. Det kan fan inte bli bättre för någon som hatar att vänta. Jag har ju inga hål i öronen då jag har nickelallergi och när min mamma tog hål blev hennes allergi värre. Så det är rätt stor risk att det bli likadant för mig. Men jag vill ändå har örhängen för det är väldigt snyggt. Så jag beställde hem två olika ear cuffs och ett örhänge med fjädrar som jag sen satte fast i ear cuffen. Iallafall jag tycker att det blev riktigt snyggt. Så jag beställde lite fler örhängen med olika fjädrar idag så man kan byta lite och ha ett i varje öra. Eller vad tycker ni?






Jag fick även en ring på köpet. Det tycker jag om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0