Ikväll blir det fest.

Kommer nog bli skitkul ikväll med bra människor och god mat. Mina nya leggings är nerpackade tillsammans med en bandtröja och höga klackar. Lite svårt att veta vilka klackar man ska ha då man ska kunna dansa i dem med. Det måste fan bli lite dans annars blir jag besviken. Det är en jobbarkompis till mig som fyller år och har fixat fest. Så det är ju mina jobbarkompisar plus hans familj och vänner. Jag vet iallafall att mina jobbarkompisar är rätt duktiga på att dansa efter ett tag. Det gäller bara att hjälpa igång dem lite. Men det är inte än på några timmar men Nico kommer och hämtar upp mig snart för att ge mig skjuts in till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0