Då var det fredag.

Jag har redan hunnit jobba i en och en halv timme för att sen åka hem och sova igen. Men nu vet jag hur man kokar gröten iallafall så jag kan det tills imorgon. Imorgon kommer jag ju jobba själv så var tvungen att lära mig det. Det kan ju tyckas som en väldigt simpel sak att koka lite gröt. Men att koka gröt till 100  personer i en ugn är inte lika simpelt. Men nu vet jag hur man gör så då ska jag nog klara av det själv imorgon. Annars så håller jag på att packa nu. Ska sova inne hos mamma i helgen då det först är jobb och sen halloween fest imorgon kväll. Kommer nog bli skitkul och jag kommer ta med kameran och ta en massa bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0