Bullet i Helsingborg.

Jag tänkte att jag gör ett inlägg med Bullet och ett med Mustasch för annars blir det så många bilder i samma inlägg. Så här får ni lite Bullet. Jag stog även på den högra sidan av scenen denna gången och fick några riktigt snygga bilder på Erik. Han brukar annars inte komma med på bilderna, så därför får ni lite extra på honom. För han är ju väldigt snygg han med. Jag och Nico hade även sån tur att när vi gick tillbaka till bilen efter våran shoppingtur så fanns både Bullet och Mustasch på The Tivoli. Så jag råkade gå in lite backstage för att hälsa på Bullet, plus att jag fick en kram av Ralf. Sen var jag inne backstage en sväng innan vi stack tillbaka till min moster med. Tog bilderna med min nya kamera och de blev helt okej tycker jag.





















Kommentarer
Postat av: Last Exit

Jag såg dig väldigt snabbt inne på cirkus... shit va mycket folk de var där igår! Hoppas att du hade de trevligt igår!

2011-03-13 @ 11:34:47
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0