Jag har fått paket.

Jag älskar att få paket och särskilt paket som innehåller saker som har med Bullet att göra. Så då kan ju inte dagen bli mer än bra när jag får två sådana paket. I det första paketet fanns Bullets nya backpatch och en singel de gjort med Enforcer. I det andra paketet fanns foton jag tagit på Bullet på Sigges loge och Muskelrock. De ska in i mitt fotoalbum sen när jag kommer hem igen. Sitter hemma hos mamma nu för jag ska jobba i helgen. Så jag tänkte vara lite lat och slippa cykla. Sen kan jag faktiskt ha råkat beställa hem två nya Bullet tröjor och en till backpatch ifall jag faktiskt vill använda den jag fick idag. De finns bara i några hundra exemplar så vill gärna ha en i reserv om något händer den första.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0